Lykkejeger

Jeg vil helst bli husket som en som smilte mye og stort
Og som brydde seg ordentlig om menneskene rundt meg

Det er greit at andre vet at jeg var mye lei meg
Så lenge de forstod at jeg prøvde å gjøre noe for å endre det

Jeg ønsker forståelse for at jeg har følt meg mye alene
Men at jeg også har vært omringet av mange gode venner

Jeg vil at de jeg har brukt tid med skal vite at jeg har mange gode minner
At jeg verdsetter alle stundene jeg har følt meg bekymringsfri
Og alle gangene de har tatt seg tid til å lytte

Jeg har alltid jaktet på lykke
Men jeg har lært at lykke ikke kan holdes fanget

Bilde fra 21.05.2017 kl. 17.34 #2

Legg igjen en kommentar

