Hel på egenhånd

Jeg er glad for at dagene er travle
Jeg er takknemlig for at vi har hytta å dra til for å komme bort
Det er bort, men ikke langt unna
Det er ikke å rømme

Jeg jobber mye utendørs
Det er godt for kroppen og for sjelen
Hvert hugg, hvert kutt er et skritt på vei mot noe
Jobber meg gjennom det, men vet ikke hva det er
Slutter å tenke, slutter å være såret
Bare er der, gjør noe som bidrar til en forskjell
Er nyttig, er i fred, er bare
Stopper opp for å kjenne på luften i lungene
Sola i ansiktet

Her har jeg uendelige prosjekter
Evigvarende solnedganger
Lange pauser
Det gjør så godt
Som om noe gror tilbake til der det skal være i meg
Som om jeg kan være hel når jeg er her
Hel på egenhånd

Bilde fra 25.05.2017 kl. 21.01

Legg igjen en kommentar

